Kunskap, omsorg & trygghet

Vad tycker våra patienter?

Vad tycker våra patienter?

 

Vi på Scandinavian Gastro Clinic gillar verkligen våra patienter och vi brinner för att hjälpa våra patienter på bästa sätt. Som ett led i vår digitalisering och vårt kvalitetsarbete frågar vi löpande våra patienter om deras upplevelser och om deras synpunkter på vårt arbete och kliniken som sådan och några av våra patienter har valt att ställa upp på en mer djuplodande intervju. 

Jan Theander, 66 år (patient sedan ett par år)

“Jag har verkligen stort förtroende för läkarna och kliniken. Som patient får jag en känsla av trygghet helt enkelt!”

Therese Kanga, 62 år (patient sedan ett par år)

“Jag känner mig väldigt trygg och glad när jag lämnar klinikens lokaler.” 

Åse Solem, 54 år (patient sedan tre år)

Läkaren tog sig verkligen tid till att prata om mina besvär och det var oerhört uppskattat.” 

Emma Karlsson, 48 år (patient sedan två år)

“Läkare, sjuksköterskor och övrig personal har varit lyhörda och inlyssnande. Jag har verkligen känt mig hörd”

Sara Brorsson, 50 år (patient sedan ett halvår)

”I förra veckan hade jag feber och ont i magen och då fick jag en tid samma dag någon timme senare.”

Lena Josefsson, 68 år (patient sedan ett år)

”Allting var verkligen oerhört bra och oerhört proffsigt.”

Helen Nissinen, 48 år (patient sedan ett år)

”Jag kände mig verkligen trygg efter att jag kommit som patient till er.” 

Karin Andersson, 62 år (patient sedan flera år)

”Jag upplever verkligen att jag har fått ett personligt bemötande genom att man försökt göra det bästa för mig i min livssituation…”

Helen Bergendahl, 52 år (patient sedan två år)

”Efter att jag behandlats hos er har jag verkligen fått lindring på mina symptom och nu har jag en platt och normal mage.”

Mirna Zubcevic, 44 år (patient sedan ett år)

”Som patient får du ett professionellt bemötande och en trygghetskänsla att ingen sten lämnas ovänd.”

Erik Nilsson, 56 år (patient sedan ett par år)

”…man har ett lösningsorienterat arbetssätt där läkarna tar sig tid och undersöka varför jag som patient är där”